Home
Contact
Aanmelden
COB Nieuwegein testruimte 3
COB Nieuwegein
COB Nieuwegein testruimte 3

COB Nieuwegein

Object: Bediencentrale
Plaats: Nieuwegein
Opdrachtgever: gemeente Nieuwegein
Samenwerking met partners: Slangenstaal, Versluys verkeerstechniek, bestvalueconsulting, Arjan Hoogendoorn, RealSolutions BV, hoppenbrouwer, Dysto B.V. en Van de tol plaatwerk.
Startdatum: 1 mei 2022
Looptijd: 24 maanden
Oplevering: eind 2024.

Nieuwegein heeft een oude bediencentrale die niet meer voldoet aan de huidige wet en regelgeving. EPC bouwt een nieuwe bediencentrale voorzien van 3 duo werkplekken, deze werkplekken zijn ergonomisch en bieden alle voorzieningen om objecten te kunnen bedienen. Tegenover de bedienplekken staan de overzichtsmonitoren waarop alle beelden worden gepresenteerd.

De bediencentrale is volledig ingericht in onze testruimte, bekijk hier ons promotiefilmpje, om een goed beeld te krijgen van onze werkwijze en kwaliteit.

EPC is het bedrijf om grote en complexe installaties te bouwen, het integreren en moderniseren van bestaande of complete nieuwe installaties is waar EPC voor staat. We bouwen de installaties op van scratch tot oplevering. EPC is hoofdaannemer voor de bouw van het COB [centrale object bediening]. Intern heeft EPC een team van mensen die het project de juiste richting op sturen vanaf engineering naar de bouw van de besturingskasten en inrichting van de apparatuur voor de centrale. Tijdens de engineering worden de beste componenten en toepassingen bepaald, EPC is toonaangevend en levert altijd een A-kwaliteit product af als het gaat om de installaties die we leveren. Tijdens de bouw van deze centrale is er vooral gekeken naar de mogelijkheden en toepassingen in combinatie tot de service die we willen bieden. Alle gekoppelde installaties van video, audio en scada platformen worden door EPC ontworpen. Indien er aan één van deze installaties een storing optreed is EPC altijd de partij om deze te herstellen, we zijn zo ingericht dat we 24/7 bereikbaar zijn voor storingen. Hierin is het dus voor de gebruikers altijd duidelijk wie er moet worden gebeld, en wie het ook oplost.